Technische Ondersteuning

Heeft u een technisch probleem?

Aarzel niet en neem gerust contact met ons op.


 

Neem contact met ons op

Neem contact met ons op

U kan ons bereiken tijdens onze openingsuren. U krijgt onze 'first line' medewerker aan de lijn. Hij zal analyseren hoe we uw probleem het best kunnen oplossen.

 

buttons contact

 

WAT GEBEURT ER NU?

  • Werd er besproken dat een technieker uw computer op afstand zal overnemen met TEAMVIEWER?
    Klik dan op de knop hieronder om de applicatie te installeren.
    Let wel, deze interventies kunnen betalend zijn.
Download hier Teamviewer

 

 

  • Werd er besproken dat een TICKET voor u zal aangemaakt worden?
    Hieronder ziet u wat de volgende stappen zijn.

 

U krijgt een bevestiging

1. U krijgt een BEVESTIGING

Kort nadien krijgt u via mail een bevestiging van uw aanvraag. Daarop ziet u uw registratie met uw ticketnummer. Dit nummer is het algemene identificatienummer voor alle diensten en acties die ondernomen zullen worden voor deze aanvraag.

 

Wij behandelen uw aanvraag

2. Wij BEHANDELEN uw AANVRAAG

We bekijken uw aanvraag en behandelen deze zo snel mogelijk. U wordt hiervan per e-mail verwittigd.
Wenst u het zelf ook op te volgen? Dat kan via ons klantenportaal.
Stuur een mailtje naar planning@alfasolutions.be of bel naar onze service desk (056 62 76 75) om een login aan te vragen.

ga naar het klantenportaal

 

Finale Check

3. FINALE CHECK

Werd de volledige aanvraag behandeld en bent u optimaal geholpen geweest? Onze teamverantwoordelijke van de technische dienst bekijkt op het einde het volledige plaatje en doet de finale check bij het ‘afsluiten’ van uw ticket. U heeft 2 werkdagen de tijd om mogelijke opmerkingen of reacties te geven, waar & indien nodig. (Dit volgens onze Algemene Voorwaarden Diensten).

 

Rapportering

4. RAPPORTERING

"Hoe tevreden wat u over onze service?" Hierna ontvangt u een afsluitende mail + de vraag om een korte evaluatie te geven over onze interventie. Met deze informatie zullen wij een permanente evaluatie doen van onze diensten. Onze oprechte dank om hier aan deel te nemen. We willen u immers een zo goed mogelijke service aanbieden.

 

Heeft u een absoluut noodgeval?

Wanneer u te maken krijgt met een noodgeval in uw bedrijf, staat onze permanentiedienst tot uw beschikking. Deze is beschikbaar op werkdagen van 7u tot 8u30 en van 17u30 tot 22u. Op zaterdag is dit van 8u tot 20u. Deze dienst is uiteraard een extra betalende service.

bel onze permanentiedienst 056 62 76 80

 

Hoe wordt de kostprijs van uw interventie berekend?
De interventies van onze techniekers worden verrekend per gepresteerd kwartier. Bij een interventie ter plaatse wordt ook een kilometervergoeding bijgerekend.