Jobs

Met meer dan 25 jaar ervaring is Alfa solutions, met hoofdzetel in Waregem en een extra filiaal in Tielt, gespecialiseerd in het aanbieden van IT-oplossingen op maat. Om onze verdere groei binnen het B2B segment te ondersteunen zoeken wij versterking voor onze bloeiende onderneming.

 

Externe sales medewerker - B2B (M/V) Waregem

- Advodata (software ter ondersteuning van de Advocatuur)
- Act! (CRM software)

Functie-inhoud
U doet zowel aan prospectie ('hunting'), als beheer van de bestaande klanten ('farming') • U behandelt aanvragen zowel extern als intern en staat in voor het klantencontact • U maakt offertes op, bespreekt die met de klant en doet de nodige follow-up • U doet opzoekwerk naar de passende oplossingen voor de klant – ook in samenspraak met jouw directe collega’s • U doet de follow-up van de openstaande orders van uw klant • U plant volledig autonoom uw eigen agenda • Communicatie en afstemming met uw directe collega’s is hierin onontbeerlijk • PLUSPUNT is kennis van ACT! (of andere CRM oplossing); Alfa solutions is de enige Platinum Partner voor dit product in België!! • Met deze job krijgt u ook de kans onze nieuwste versie van onze eigen Advodata software (V10) in de markt verder uit te rollen, bestaande klanten up te graden naar deze nieuwe versie,… Kortom DE kans om samen met de directe collega’s een succes te maken van dit product.

Functie-profiel
Bachelor niveau of aanverwant of gelijkwaardig door ervaring • Brede all-round business IT kennis • Pluspunt kennis van ACT! of ervaring al in de software-verkoop • Een vlotte teamspeler met commerciële en gedreven ingesteldheid

Functievoordelen
Voor deze functie bieden wij:
Een afwisselende en boeiende job binnen een dynamische en jonge werkomgeving en steeds verder groeiende groep • Een voltijdse betrekking (38 u/w) binnen een vaste loondienst met flexibel uurrooster • Correct loon volgens uw kwalificaties met extra legale voordelen mogelijk.

 

 

B2B Service Desk medewerker - 'firstline' (M/V) Waregem

Functie-inhoud
U staat in voor de Service Desk m.a.w. je bent het eerste aanspreekpunt van de klanten • Je beantwoordt/behandelt waar mogelijk de vragen/problemen van de klanten, de andere zaken geef je door aan je collega techniekers. Om zo garant te staan voor continuïteit van de IT infrastructuur van onze klanten!

Functie-profiel
Je kan goed zelfstandig werken en bent iemand die gedreven is door IT Je bent eveneens een teamplayer  Je bent stressbestending en administratief punctueel en houdt van multi-tasking je bent 2-talig Nederlands-Frans Je hebt een brede all-round business IT kennis:

  • Windows server
  • Virtualisatie
  • Firewall
  • Back-up
  • Antivirus
  • Storage
  • Hardware (HPE)

Functievoordelen
Voor deze functie bieden wij:
Een afwisselende en boeiende job binnen een dynamische en jonge werkomgeving en steeds verder groeiende groep  Een voltijdse betrekking (38 u/w) binnen een vaste loondienst  Correct loon volgens uw kwalificaties met extra legale voordelen mogelijk.

 

Interne salesmedewerker B2B (M/V) Waregem

Functie-inhoud
U behandelt B2B (IT) aanvragen zowel extern als intern en staat in voor het (meestal telefonisch/mail) klantencontact  U maakt offertes op en doet de follow-up  U doet opzoekwerk naar de passende oplossingen voor de klant U doet de follow-up van de backorders van uw klantCommunicatie met planning, aankoop en technische dienst is hierin onontbeerlijk Dit alles in samenwerking met collega's (zowel interne als externe verkopers, technische dienst)  PLUSPUNT is kennis en ervaring met 'open licensing', 'recurrente contracten',...

Functie-profiel
Bachelor niveau ICT of aanverwant of gelijkwaardig door ervaring Brede all-round business IT kennis Pluspunt is kennis van Cloud producten, Office 365, Licensing (Microsoft) Een vlotte teamspeler met commerciële en gedreven ingesteldheid.

Functievoordelen
Voor deze functie bieden wij:
Een afwisselende en boeiende job binnen een dynamische en jonge werkomgeving en steeds verder groeiende groep  Een voltijdse betrekking (38 u/w) binnen een vaste loondienst met flexibel uurrooster Correct loon volgens uw kwalificaties met extra legale voordelen mogelijk.

DE kans om binnen een bestaande IT services organisatie een centrale en driver-rol op te nemen en dit alles voor een nog betere en vlotter support naar onze klanten.

 

Externe salesmedewerker B2B (M/V) Waregem

Functie-inhoud
U doet zowel aan prospectie ('hunting'), als zal verantwoordelijke zijn voor beheer van een deel van de bestaande klanten ('farming') U behandelt B2B aanvragen zowel extern als intern en staat in voor het klantencontact U maakt offertes op, leg die voor, bespreekt die met de klant en doet de nodige follow-up U doet opzoekwerk naar de passende oplossingen voor de klant – ook in samenspraak met de Technische Dienst (bestaande services, skills en ervaring) U doet de follow-up van de backorders van uw klant U plant volledig autonoom eigen agenda, frequente bezoeken bij klanten Communicatie met planning, aankoop en technische dienst is hierin onontbeerlijk Dit alles dus in samenwerking met collega’s (zowel interne als externe verkopers, technische dienst) PLUSPUNT is kennis van cloudoplossingen (bv. Azure, Clearmedia,..).

Functie-profiel
Bachelor niveau ICT of aanverwant of gelijkwaardig door ervaring  Brede all-round business IT kennis  Pluspunt kennis van SAN / NAS technologie  Een vlotte teamspeler met commerciële en gedreven ingesteldheid MUST = Ervaring binnen de sector.

Functievoordelen
Voor deze functie bieden wij:
Een afwisselende en boeiende job binnen een dynamische en jonge werkomgeving en steeds verder groeiende groep  Een voltijdse betrekking (38 u/w) binnen een vaste loondienst met flexibel uurrooster Correct loon volgens uw kwalificaties met extra legale voordelen mogelijk.

 

Open sollicitatie

Denkt U de persoon te zijn die ons team nog sterker kan maken?
Uw open sollicitatie is altijd welkom!

U heeft interesse?  Mail uw cv naar onze personeelsdienst via, vacatures@alfasolutions.be
of stuur uw CV t.a.v. de personeelsdienst,  Processiestraat 2 te  8790 Waregem.